קידום אתרים

 
ברוכים הבאים, במאמר זה אדבר על בניית אתרי וורדפרס לעסקים. נדבר על היתרונות הברורים של מערכת וורדפרס, למה זה זול יותר לבנות אתר מבוסס וורדפרס וזאת למרות תכונות טובות יותר. אם אתם חושבים לבנות אתר אני בהחלט ממליץ לשקול לבנות אתר מבוסס וורדפרס ולהתייעץ עם בונה אתרים מומחה.

אז מה הקטע עם וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת אשר נבנתה במקור כדי להוות בסיס קל להקמה של בלוג. מאז לקחו בוני אתרים ואני ביניהם את מערכת וורדפרס והתאימו אותה לצרכי לקוחותיהם כלומר עשינו בה התאמה כדי שתתאים להיות אתר לעסקים.

למה?וורדפרס היא מערכת מעולה למשתמש המתחיל וזה אומר שאנו יכולים לספק ללקוחותינו אתר עם ממשק ניהול תוכן בו יוכלו להשתמש בקלות. החל מהוספה של דפים חדשים, קטגוריות, טפסי צור קשר בקלות, תמונות וסרטוני וידאו ואפילו סאונד ועד לעריכת של דפים קיימים, קטגוריות וכו' מבלי שהלקוח זקוק בכלל למנהל אתרים שיעשה בשבילו את השינויים!




טוב לקידום אתרים?

וורדפרס נבנתה מתוך מחשבה איך להיות ידידותית למנועי חיפוש או בקיצור לגוגל! פרסום בגוגל הוא עסק מורכב ולכן כל יתרון שהאתר שלנו יכול לתת לנו הוא יתרון מבורך. ולכן אתר מבוסס וורדפרס מכיל בתוכו כבר את המבנה הנכון שמנועי חיפוש אוהבים ולכן יעזור לנו להצליח ברשת.בנוסף ולא פחות חשוב מובנה בתוך וורדפרס את האפשרות להגיב בדפים מסוימים (שאנחנו הגדרנו) ולכן היא מאפשרת לגולש לקחת חלק פעיל באתר שלכם.

אינטראקציה עם הגולש היא המשמעות של האינטרנט החדש (web 2.0) וגם היא עוזרת לקידום האתר ולבניית קהילה של גולשים ולקוחות ואולי הכי חשוב מאפשרת לגולש לשאול אתכם שאלות אונליין באתר ואתם יכולים לענות בצורה פומבית כך שגולשים בעתיד גם יראו את התשובה ויראו כי אתם שם אמיתיים ומספקים שירות.

כמה זה עולה?

וורדפרס, ג'ומלה ועוד מערכות ניהול תוכן הורידו את עלויות בניית אתרים וזאת מכיוון שאם בעבר התבקשנו לבנות ממשק ניהול תוכן בעבור אתר של לקוח היינו ממש צריכים לשבת ולבנות אחד עם מאות אלפי שורות קוד והיום אנו רק מתאימים מערכת יציבה וקיימת לצרכי הלקוח קידום אתרים ולכן משקיעים פחות זמן ומאמץ ולכן זה משתקף במחיר.

לסיכום

אני ממליץ שתבררו על בניית אתר וורדפרס ולא תצטערו! הגמישות והעמידות של מערכת נפלאה זאת הופכת אותה לאטרקטיבית במיוחד כאתר לעסקים